مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-23سياسي

در دفاع مقدس توانستیم، درجنگ اقتصادی هم می توانیم


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از واحدهای گوناگون صنایع پتروشیمی و شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان بازدید کرد و در جمع مدیران و کارکنان این شرکت ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر محسن رضایی، ظهر روز سه شنبه اول مهرماه 1399 در دومین روز از سفر به خوزستان به منطقه ویژه انرژی مسجدسلیمان رفت و در جمع مدیران و کارکنان صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان گفت: هفته دفاع مقدس، هفته دلاوری های بی نظیر ملت ایران و هفته تولد اقتدار ملت ایران را تبریک عرض می کنم و از همه عزیزانی که پای این کار ماندید و سختی های فراوانی را به جان خریدید، صمیمانه تشکر می کنم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اجرای پروژه صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان گفت: این پروژه از ابعاد مختلفی قابل تحلیل است.

یک بعدش افرادی هستند که با صبر و استقامت ماندند و این کار را با وجود سختی‌های فراوان ادامه دادند.

آقای دکتر دادی یک مدیر لایق است که بعد از نمایندگی مجلس آمدند و از علایق دیگر خود گذشتند و در ساخت این شرکت باصبر و حوصله فعالیت کردند ونشان دادند که با اراده، انسان می تواند از موانع عبور کند.

دکتر محسن رضایی گفت: پروژه پتروشیمی مسجد سلیمانی در بدترین شرایط تحریم های اقتصادی به ثمر نشسته است که بسیار به شرایط دفاع مقدس شبیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دفاع مقدس توانستیم، درجنگ اقتصادی هم می توانیم

در دفاع مقدس توانستیم، درجنگ اقتصادی هم می توانیم