مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-23اقتصادي

چند نفر در شمال کرمان از پرداخت بهای برق مصرفی معاف هستند؟


معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: بیش از 126 هزار مشترک در شمال این استان جزء مشترکان کم مصرف برق در طرح برق امید هستند.

- ایسنا/کرمان معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: بیش از 126 هزار مشترک در شمال این استان جزء مشترکان کم مصرف برق در طرح "برق امید" هستند.

محسن نوروززاده در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه طرح برق امید از نیمه مهرماه شروع می شود و مشترکان کم مصرف در ماه های غیرگرم باید 80 کیلووات و در ماه های گرم کمتر از 100 کیلووات مصرف داشته باشند، یادآور شد: حدود 30 میلیون نفر در کشور و یک میلیون نفر در استان کرمان جزو مشترکان کم مصرف برق در طرح برق امید قرار می گیرند که از پرداخت بهای برق مصرفی معاف هستند.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شمال استان کرمان با بیان اینکه مشترکان برق در شمال استان به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم می شوند، خاطرنشان کرد: حدود 126 هزار مشترک کم مصرف، 246 هزار مشترک خوش مصرف و 152 هزار مشترک با مصرف زیاد در شمال استان کرمان وجود دارد و مشترکان با مصرف برق بالا اگر تا شش ماه مصرف برق خود را کاهش ندهند با 10 درصد جریمه در هزینه برق مواجه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نفر در شمال کرمان از پرداخت بهای برق مصرفی معاف هستند؟

چند نفر در شمال کرمان از پرداخت بهای برق مصرفی معاف هستند؟