مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-23اقتصادي

اسلامی: تاکنون در طرح ملی مسکن 88 هزار نفر زمین دریافت کرده اند


وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه در طرح ملی مسکن حدود 88 هزار نفر زمین شان را تحویل گرفته اند، گفت: تعدادی که به پروژه ها متصل شدند نیز بیش از 58 هزار نفر هستند و بانک ها هم شیوه های خود را برای وام دهی تغییر دادند و تا ظهر امروز نزدیک به 30 هزار نفر وام گرفته اند.

- وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه در طرح ملی مسکن حدود 88 هزار نفر زمین شان را تحویل گرفته اند، گفت: تعدادی که به پروژه ها متصل شدند نیز بیش از 58 هزار نفر هستند و بانک ها هم شیوه های خود را برای وام دهی تغییر دادند و تا ظهر امروز نزدیک به 30 هزار نفر وام گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه چیز در طرح اقدام ملی مسکن شفاف است، گفت: کسانی که واجد شرایط هستند طبق فرمتی که نوشته شده، مدارک خود را تکمیل کنند و در بانک افتتاح حساب و پول شان را واریز کنند تا سریعتر به پروژه ها متصل شوند.

وی افزود: اگر چه عده ای ابهاماتی دارند و کد ملی را اشتباه وارد کردند یا شهر محل سکونت را نادرست انتخاب کردند اما این موارد به صورت مقطعی در برخی استان ها به وجود آمده تا کسانی که می خواهند اطلاعات خود را تصحیح کنند.

اسلامی با بیان اینکه تا امروز نزدیک به صدهزار نفر در این طرح ثبت نام کردند، اظهار کرد: کسانی که پول به حساب ریختند نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: تاکنون در طرح ملی مسکن 88 هزار نفر زمین دریافت کرده اند

اسلامی: تاکنون در طرح ملی مسکن 88 هزار نفر زمین دریافت کرده اند