مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:302020-09-23اقتصادي

فرش قرمز افغانستان برای شرکت های ایرانی/نمایشگاه صنعت برق ایران در کابل برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری ساتکاب (شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق)، نثاراحمد غوریانی، - سرپرست وزارت صنعت و تجارت افغانستان، گفت: به متقاضیان سرمایه گذاری در ایران می گویم برای شما فرش قرمز پهن شده و تمام حمایت های مورد نیاز را مهیا کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری ساتکاب (شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق)، نثاراحمد غوریانی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت افغانستان، در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه اختصاصی - تخصصی آب، برق، انرژی های نو در کشور افغانستان، ضمن تاکید بر اینکه افغانستان تنها بازار فروش نیست گفت: از کشور های همسایه بخصوص ایران انتظار می رود برای سرمایه گذاری و مشارکت های بخش خصوصی گام های موثر بردارند.

نثاراحمد غوریانی، تاکید کرد: افغانستان همواره به دنبال مشارکت با کشور های دیگر در تولید و بازاریابی است به همین دلیل از دست اندرکاران و شرکت کنندگان این نمایشگاه انتظار می رود به افغانستان تنها به عنوان بازار فروش نگاه نکنند.

بخش خصوصی ایران با مالکیت صد در صدی در افغانستان سرمایه گذاری کنندغوریانی با اشاره به فرصت های گسترده سرمایه گذاری برای شرکت های ایرانی گفت: در افغانستان فرصت های بسیاری در اختیار سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش قرمز افغانستان برای شرکت های ایرانی/نمایشگاه صنعت برق ایران در کابل برگزار شد

فرش قرمز افغانستان برای شرکت های ایرانی/نمایشگاه صنعت برق ایران در کابل برگزار شد