مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-23سياسي

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی درگذشت مادر شهید همت


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی درگذشت بانوی بزرگ حاجیه خانم نصرت همت، مادر سردار عالی قدر شهید محمدابراهیم همت را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی درگذشت بانوی بزرگ حاجیه خانم نصرت همت، مادر سردار عالی قدر شهید محمدابراهیم همت را تسلیت گفت.

درپیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی آمده است: مادران شهدا فرزندان حضرت زهرا (س) هستند (مقام معظم رهبری) در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس شاهد درگذشت یکی از بانوان مؤمنه و نمادهای موفق زن ایرانی بودیم که در دامان خود جوانان غیوری را تربیت کردند که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و ازخودگذشتگی های ایشان است.

بانوی بزرگ حاجیه خانم نصرت همت، مادر سردار عالی قدر و فرمانده نامدار لشکر 27 حضرت محمد رسول الله(ص) شهید محمدابراهیم همت به دیدار حق شتافت و به فرزند برومندش پیوست.

ایشان یکی از مادران شهدای گران قدر بودند که فرزندان عزیزشان را برای دفاع از دین خدا و کشور و مبارزه با ظلم و بی عدالتی به جبهه های حق علیه باطل فرستادند و همچون الگوی خود حضرت زینب(س) در برابر غم از دست دادن عزیز خود شکیبایی کردند و جز زیبایی در برابر پروردگار یکتا ندیدند و ایران اسلامی این اسوه های صبر و ایثار را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی درگذشت مادر شهید همت

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی درگذشت مادر شهید همت