مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:102020-09-23پزشكي

فعالیت مرکز جامع توانبخشی جهاد دانشگاهی قزوین به صورت نیمه دولتی


یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی از آغاز به کار مرکز جامع توانبخشی جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: در این مرکز سه خدمت توانبخشی ارائه می شود تا بیماران نیازی به مراجعه مراکز درمانی تهران نداشته باشند.

- البته بیماران هزینه مراکز نیمه دولتی را پرداخت می کنند که این از دیگر مزایای این مرکز است.

دکتر سیدحسن نیک نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرکز جامع توان بخشی جهاد دانشگاهی برای اولین بار در سطح استان قزوین راه اندازی شده و شامل بخش های فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتاردرمانی است که زیر نظر پزشک متخصص طب فیزیکی فعالیت دارد.

وی ادامه داد: هدف از راه اندازی این مرکز ارائه خدمات جامع و کامل به بیماران نیازمند توانبخشی بوده است، افرادی که بیماری های عضلانی – اسکلتی، مفصلی، مشکلات نخاعی، سیستم عصبی مرکزی و محیطی و ناتوانی جسمی و حرکتی دارند می توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

این متخصص طب فیزیکی و توانبخشی خاطرنشان کرد: این مرکز به صورت رسمی از 2 ماه گذشته آغاز به کار کرده است، پیش از آن بیماران به صورت پراکنده به مراکز متعدد مراجعه می کردند ولی در این مرکز تمام خدمات به صورت یکجا ارائه می شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر اغلب بیماران مرکز جامع توانبخشی جهاد دانشگاهی توسط پزشکان ارتوپد، جراحان مغز و اعصاب و پزشکان متخصص ارجاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مرکز جامع توانبخشی جهاد دانشگاهی قزوین به صورت نیمه دولتی

فعالیت مرکز جامع توانبخشی جهاد دانشگاهی قزوین به صورت نیمه دولتی