مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:502020-09-23پزشكي

در استان اصفهان به زودی شرایط بحران اعلام می کنیم


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تا چند وقت پیش روزانه به ظرفیت یک مینی بوس بیمار کرونایی از دست می دادیم، اما اکنون به 30 تا 40 بیمار رسیده که به اندازه ظرفیت یک اتوبوس است و متاسفانه 3 نفر از فوتی های ما زیر 18 سال بودند.

- ایسنا/اصفهان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تا چند وقت پیش روزانه به ظرفیت یک مینی بوس بیمار کرونایی از دست می دادیم، اما اکنون به 30 تا 40 بیمار رسیده که به اندازه ظرفیت یک اتوبوس است و متاسفانه 3 نفر از فوتی های ما زیر 18 سال بودند.

  بهروز کلیدری امروز (چهارشنبه- دوم مهرماه) در نشست خبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار کرد: طی یک هفته گذشته تعداد بیماران بستری 1770 بیمار بوده است، به این معنی که میانگین روزانه 250 بیمار در بیمارستان ها بستری کردیم و برخی روزها حتی به 300 بیمار هم رسید.

وی گفت: تعداد بیماران بستری 1300 بیمار است و این تعداد حداکثر بیمارانی است که در شروع اپیدمی در اسفند و فروردین در استان تجربه کرده ایم.

مدت بستری بیماران در بیمارستان بیشتر شده است معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تفاوت در سیر بیماران بستری در استان به صورت طولانی بودن مدت بستری تغییر پیدا کرده است، افزود: این موضوع باعث می شود تخت های بیشتر اشغال شود و یا مرگ و میر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در استان اصفهان به زودی شرایط بحران اعلام می کنیم

در استان اصفهان به زودی شرایط بحران اعلام می کنیم