موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-23پزشكي

با ترس از بازگشت کرونا چه طور کنار بیاییم؟


محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران راهکارهایی برای مقابله با ترس از بازگشت کووید-19 در افرادی که به این بیماری مبتلا شده اند ارائه داده اند.

- محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران راهکارهایی برای مقابله با ترس از بازگشت کووید-19 در افرادی که به این بیماری مبتلا شده اند ارائه داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زمانی که با رویداد یا محرکی مواجه می شویم که سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی ما را تهدید می کند، احساس ترس می کنیم.

بنابراین ترس یک منبع واقعی بیرونی یا خارجی دارد.

ترس به عنوان یک هیجان شایع موجب افزایش انرژی برای حفظ حیات می شود.

مثلا زمانی که احساس بیماری می کنیم، نگران می شویم و به پزشک مراجعه می کنیم تا سلامتی خود را به دست آوریم.

محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران می گویند: ابتلا به بیماری همیشه با خود نگرانی و ترس به همراه دارد.

این امر حتی پس از درمان هم وجود دارد.

ترس از بازگشت بیماری یکی از ترس های واقعی بیماران است.

ترس از بازگشت بیماری، انگیزه لازم برای پیگیری دوره درمان را ایجاد می کند، اما زمانی که این ترس طولانی مدت و اغراق آمیز شود، می تواند مشکلاتی در زندگی روزانه ایجاد کند و کیفیت زندگی را بکاهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ترس از بازگشت کرونا چه طور کنار بیاییم؟

با ترس از بازگشت کرونا چه طور کنار بیاییم؟