مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-23پزشكي

تفاوت های اختلال سوگ با افسردگی


یکی از اختلالاتی که پس از بروز اتفاقات ناخوشایند در زندگی، بر فرد تحمیل می شود و می تواند تمام جوانب زندگی فرد را تحت تاثیر قرار دهد، - ایسنا/خراسان جنوبی یک مشاور و روانشناس گفت: یکی از اختلالاتی که پس از بروز اتفاقات ناخوشایند در زندگی، بر فرد تحمیل می شود و می تواند تمام جوانب زندگی فرد را تحت تاثیر قرار دهد، اختلال سوگ است.

هادی حمیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در هنگام بروز انواع مختلف مشکلات در طول زندگی، علاوه بر خسارت های فیزیکی، مالی و جانی، خسارت های روحی و روانی نیز به افراد تحمیل می شود که به مراتب می تواند مهلک تر، خطرناک تر و آسیب زاتر از سایر خسارت ها باشد.

وی با اشاره به اختلال سوگ پس از بروز اتفاقات ناخوشایند در زندگی، بیان کرد: حال با توجه به این نکته که در مقطع زمانی حاضر، جامعه جهانی مبتلا به بیماری کشنده ای به نام کرونا شده است و افراد هر روز شاهد از بین رفتن اعضای خانواده خود هستند، یکی از مهم ترین اختلالاتی که می تواند با بیماری کرونا همراه شود و روان افراد را هدف قرار بگیرد، اختلال سوگ است.

حمیدی ادامه داد: آنچه در راهنمای تشخیصی اختلالات روانی به عنوان اختلال سوگ تعریف می شود، ناظر بر پیامدهایی است که پس از فقدان شخص یا چیزی که فرد به آن احساس تعلق می کند، در زندگی فرد اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت های اختلال سوگ با افسردگی

تفاوت های اختلال سوگ با افسردگی