مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-23اقتصادي

کرمانشاه 140 گونه گیاهی شناسایی شده دارد


رییس اداره بهره برداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت تلاش برای احیاء گونه های گیاهی، گفت: نباید بگذاریم گونه های گیاهی منقرض شوند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره بهره برداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت تلاش برای احیاء گونه های گیاهی، گفت: نباید بگذاریم گونه های گیاهی منقرض شوند.

  وحید عزیزی در گفت و گو با ایسنا، از منابع طبیعی به عنوان بزرگترین سرمایه ملی و بستر حیات و توسعه پایدار کشور یاد کرد و گفت: باید با انجام پروژه های احیایی و توسعه ای مانع از نابودی گونه های گیاهی به ویژه گونه های در معرض انقراض شویم.

عزیزی با بیان اینکه برداشت بی رویه و غیراصولی گونه های گیاهی در منابع طبیعی می تواند زمینه ساز نابودی و انقراض گونه های گیاهی شود، افزود: انجام اقدامات احیا و توسعه کشت گونه های گیاهی علاوه بر اینکه از نابودی این گونه های ارزشمند جلوگیری خواهد کرد، به معیشت و اقتصاد بهره برداران محلی هم کمک می کند.

رییس اداره بهره برداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه در استان کرمانشاه حدود 140 گونه گیاهی شناسایی شده داریم که حفاظت و حراست از این گونه های گیاهی برای جلوگیری از انقراض آنها اهمیت دارد، گفت: چند سالی است کشت گونه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 140 گونه گیاهی شناسایی شده دارد

کرمانشاه 140 گونه گیاهی شناسایی شده دارد