مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-23اقتصادي

را ه اندازی سنگ شکن کارخانه تغلیظ میدوک توسط متخصصین مجتمع مس شهربابک


با تکیه بر دانش فنی متخصصین داخلی، پروژه خردایش بار برگشتی کارخانه تغلیظ میدوک به روش مهندسی معکوس برنامه نویسی و طراحی شد که با تلاش شبانه روزی پنج ماهه به نتیجه رسید و پس از رفع نواقص و رسیدن به دانه بندی مطلوب آماده بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مدار فرآوری کارخانه تغلیظ میدوک برای فرآوری 625 تن خاک در ساعت طراحی شده است و با انجام تغییرات در کلیه مراحل زنجیره تولید این ظرفیت به حدود 900 تن در ساعت افزایش یافته و انتظار می رود نصب سنگ شکن  XL400در مسیر بار برگشتی نیز بتواند فرآیند گریندینگ را از منظر نرخ بار ورودی و دانه بندی مواد و انرژی مصرفی بهینه کند.

داور هاشم نیا مجری اطلاحات میدوک دراین خصوص اظهار داشت: با توجه به شرایط تحریم در کشور و عدم همکاری تامین کننده خارجی و منحصر به فرد بودن تجهیز و نواقص موجود، راه اندازی این پروژه با دانش فنی داخلی شرکت ملی صنایع مس ایران گام بزرگی جهت رسیدن به افزایش تولید و خودکفایی بود که این موفقیت را به همه عوامل موثر در این پروژه تبریک عرض می کنم.

  وی در تشریح این دستاورد گفت: پروژه اجرای خردایش بار برگشتی کارخانه تغلیظ میدوک در سال 1396 با هدف افزایش ظرفیت کارخانه تغلیظ به واحد اصلاحات میدوک ابلاغ شد و در مدار گریندینگ کارخانه تغلیظ میدوک از یک آسیای نیمه خودشکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

را ه اندازی سنگ شکن کارخانه تغلیظ میدوک توسط متخصصین مجتمع مس شهربابک

را ه اندازی سنگ شکن کارخانه تغلیظ میدوک توسط متخصصین مجتمع مس شهربابک