مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-23سياسي

اطلس جامع اهل سنت تهیه شود/ضرورت شناسایی تشکل های سیاسی و فرهنگی در کردستان


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بر تهیه اطلس جامع اهل سنت تاکید کرد و گفت: در این اطلس باید مجموعه اطلاعات کامل از حجره های سنتی، ائمه جمعه و جماعت و غیره وجود داشته باشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام حسن منتظری صبح امروز در نشست مدیران مراکز بزرگ اسلامی غرب کشور با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت 40مین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور، فداکاری ها، ایثارگری ها و افتخارآفرینی های ملت ایران به ویژه رزمندگان سلحشور این کشور است.

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه همه ماست که برای حفظ برکات و آثاری که رزمندگان و شهدا به یادگار گذاشته اند، همیشه این روزها و حماسه ها را متذکر و از آنها الگو بگیریم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: همه ما می توانیم از این مقطع که نه تنها برگ زرین، بلکه کتاب قطوری در تاریخ کشور ایران اسلامی است، درس بگیریم.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم از مشکلاتی که امروز بر ما تحمیل شده رهایی یابیم، باید از حماسه ها و روحیه ایثار و مقاومتی که ملت ایران در دوران دفاع مقدس داشتند الگو بگیریم و از تجربیات دفاع مقدس برای پیشبرد اهداف با رهبریت مقام معظم رهبری بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس جامع اهل سنت تهیه شود/ضرورت شناسایی تشکل های سیاسی و فرهنگی در کردستان

اطلس جامع اهل سنت تهیه شود/ضرورت شناسایی تشکل های سیاسی و فرهنگی در کردستان