مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-23سياسي

کلیات طرح جهش تولید و تأمین مسکن تصویب شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح دوفوریتی جهش تولید و تأمین مسکن موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 162 رأی موافق، 39 رأی مخالف و دو رأی ممتنع از مجموع 213 نماینده حاضر در جلسه علنی امروز کلیات طرح دوفوریتی جهش تولید و تأمین مسکن را به تصویب رساندند.

محمدرضا رضایی کوچی درباره این طرح، گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردم از مجلس، بحث مسکن است و کمتر نماینده ای است که در حوزه انتخابیه خود با گلایه های مردم درباره گرانی مسکن روبرو نشود.

وی بیان کرد: مسکن به عنوان لکوموتیو اقتصاد کشور است و اگر می خواهیم مشکلات اقتصادی کشور حل و فصل شود باید به بحث مسکن توجه ویژه داشته باشیم.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مقام معظم رهبری اخیرا در دیدارهایشان با مسئولان تأکید کردند که بحث مسکن مورد توجه قرار گیرد و این نشان دهنده آن است که حضرت آقا هم درباره مسکن دغدغه دارند و باید این موضوع در اولویت مجلس انقلابی و جهادی باشد.

رضایی کوچی بیان کرد: اقشار محروم جامعه در بحث مسکن دچار مشکلات اساسی هستند و خانه دار شدن برای اقشار متوسط و پایین جامعه تبدیل به رؤیا شده است.

وی گفت: البته این شرایط از قبل قابل پیش بینی بود و بنده دو بار به رییس جمهور نامه نوشتم که با این سیاست هایی که شما در پیش گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات طرح جهش تولید و تأمین مسکن تصویب شد

کلیات طرح جهش تولید و تأمین مسکن تصویب شد