مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-23بين الملل

ترامپ برای نخستین بار در سخنرانی مجمع عمومی به کره شمالی اشاره نکرد


رییس جمهوری آمریکا در سخنرانی سه شنبه خطاب به مجمع عمومی سازمان ملل متحد، کره شمالی را از قلم انداخت و این اولین بار طی چهار سخنرانی او در سازمان ملل است که به این کشور کمونیست اشاره ای نمی شود.

- رییس جمهوری آمریکا در سخنرانی سه شنبه خطاب به مجمع عمومی سازمان ملل متحد، کره شمالی را از قلم انداخت و این اولین بار طی چهار سخنرانی او در سازمان ملل است که به این کشور کمونیست اشاره ای نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در سخنرانی حدودا هفت دقیقه ای خود در هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل به پاندمی کرونا و دیگر موضوعات مختلفی که آمریکا و جهان با آنها مواجه هستند، پرداخت اما هیچ اشاره ای به کره شمالی در بحبوحه مذاکرات اتمی متوقف شده با پیونگ یانگ نکرد.

از سال 2017 میلادی که ترامپ رهبری آمریکا را بر عهده گرفته، این نخستین بار است که وی در جریان سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل به کره شمالی اشاره ای نکرد.

وی اوایل سال جاری میلادی در جریان نطق سالانه خود نیز به این کشور کمونیست اشاره ای نکرد.

ترامپ در نخستین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل در سال 2017 میلادی به کره شمالی درباره نابودی کامل هشدار داد و کیم جونگ اون، رهبر این کشور را در بحبوحه افزایش تنش ها در پی ششمین و آخرین آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ برای نخستین بار در سخنرانی مجمع عمومی به کره شمالی اشاره نکرد

ترامپ برای نخستین بار در سخنرانی مجمع عمومی به کره شمالی اشاره نکرد