مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:202020-09-23اقتصادي

لزوم آمادگی 100 درصدی پایگاه های مدیریت بحران تهران


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان این که پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران ظرفیت و پتانسیل مدیریت بحران تهران محسوب می شوند بر آمادگی صد در صدی این پایگاه ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس رضا کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در نشست ادواری دبیران ستادهای مدیریت بحران مناطق گفت: پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران فقط باید کاربری مدیریت بحران داشته باشند و هر گونه تغییر در اهداف این پایگاه ها مجاز نیست.

وی ادامه داد: بنابراین اگر اقدامات دیگری نظیر اقدامات ورزشی و .

هم در این پایگاه ها انجام شده، نباید با ماهیت و کاربری اصلی این پایگاه ها در تضاد بوده و بتوان آن ها را در کمترین زمان ممکن در حین بحران به کاربری اصلی خود بازگرداند.

رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه هدف از تاسیس این پایگاه ها کمک به امر مدیریت بحران و ایجاد حس آسایش در شهروندان در مواقع بحران است، افزود: پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران باید در خدمت اهداف مدیریت بحران باشد و تمامی 100 پایگاه در راستای این هدف باید آماده باشند.

کرمی محمدی بر لزوم پیگیری و هماهنگی ستادهای مدیریت بحران مناطق با استان های معین تاکید کرد و با اشاره به نقش مهم و بی بدیل استان های معین بعنوان اصلی ترین واحدهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آمادگی 100 درصدی پایگاه های مدیریت بحران تهران

لزوم آمادگی 100 درصدی پایگاه های مدیریت بحران تهران