مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:202020-09-23دانش

سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان منصوب شد


مظاهر خیرخواهان عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به عنوان سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، ابراهیم صالحی عمران، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، طی حکمی مظاهر خیرخواهان را به سمت سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان منصوب کرد.

ابراهیم صالحی عمران ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای از زحمات و تلاش های محمود خوشنویسان ریاست اسبق آموزشکده فنی و حرفه ای کشاورزی پسران امیرآباد دامغان تقدیر و تشکر نمود و برای ایشان از درگاه احدیت، سعادت، سرافرازی و توفیق روزافزون را خواستار شد.

دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان تنها دانشگاه دولتی مهارتی استان است که تحصیل در این دانشگاه رایگان است و دارای چهار دانشکده که دو دانشکده در سمنان و دو دانشکده در شهرستان های شاهرود و امیرآباد دامغان است و درمجموع با چهار هزار دانشجو و 500 عضو هیئت علمی و استاد حق التدریس ارائه خدمت می نماید.

آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان در سال 1380 تأسیس شد و هم اکنون در رشته های مهندسی تکنولوژی تأسیسات حرارتی و برودتی، مهندسی ماشین های کشاورزی، مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات آی سی تی گرایش مدیریت آی سی تی، کاردانی نصب و تعمیر آسانسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان منصوب شد

سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان منصوب شد