مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:202020-09-23سياسي

آمار ساخت و ساز مسکن در تهران اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران، درباره آمار ساخت و ساز در 6 ماه اول سال جاری در پایتخت و میزان پروانه های صادرشده در این زمینه اظهار داشت: - عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران، آمار صدور پروانه ساخت و ساز و تعداد واحدهای مسکونی ساخته شده در کل شهر تهران را طی 6 ماه نخست سال جاری اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران، درباره آمار ساخت و ساز در 6 ماه اول سال جاری در پایتخت و میزان پروانه های صادرشده در این زمینه اظهار داشت: از ابتدای فروردین تا 15 شهریور امسال 24 هزار و 83 واحد مسکونی در کل شهر تهران ساخته شده که 19 هزار و 728 مورد از این واحد های مسکونی خارج از بافت فرسوده و 4 هزار و 355 مورد مربوط به بافت فرسوده بوده است.

وی افزود: به طورکلی آمار ساخت و ساز در پایتخت در 6 ماهه امسال در کل شهر تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 دردصد کاهش یافته است.

همچنین ساخت واحد مسکونی در همین مدت در بافت فرسوده 23 درصد و خارج از بافت فرسوده 18 درصد کمتر شده است.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران درباره آمار پروانه های صادر شده گفت: از ابتدای فروردین تا 15 شهریور امسال 3 هزار 150 پروانه ساختمانی در کل شهر تهران صادر شده که این رقم در مدت مشابه سال پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ساخت و ساز مسکن در تهران اعلام شد

آمار ساخت و ساز مسکن در تهران اعلام شد