مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-23سياسي

نیروهای مسلح ایران با همه قدرت و امکانات آماده دفاع از کشور هستند


فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب کشور گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وحدت و همدلی و با تمام قدرت و امکانات برای دفاع از کشور آماده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستند.

فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب کشور تصریح کرد: هم افزایی و وحدت خوبی در جزیره خارگ حاکم هستند، پدافند مستقر در خارگ هم راستا با تمامی مسئولان در کنار اهالی شریف و صبور خارگ است.

ناصر ابراهیمی بخشدار ویژه خارگ نیز اظهار داشت: جزیره مقاوم خارگ در 8 سال دفاع مقدس به تعداد روزهای جنگ مورد حمله دشمن بعث قرار گرفت ولی با مقاومت اهالی ایثارگر جزیره، نیروهای خدوم صنعت عظیم نفت کشور و همچنین نیروهای نظامی به ویژه پدافند قهرمان لحظه ای شریان حیاتی اقتصاد کشور از این نقطه قطع نشد.

وی افزود: نقش راهبردی و مؤثر پدافند هوایی در حفظ و حراست از این جزیره انکار ناپذیر است، شهیدان بابایی و ستاری توجه ای ویژه ای جهت حفاظت از این جزیره مهم و راهبردی داشتند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: هم اکنون ایران اسلامی با تکیه بر همت جهادی جوانان بومی و توان داخلی در صنعت دفاعی به خود کفایی رسیده و توانستیم تجهیزات مهم در حوزه پدافند هوایی را به دست توانمند همین جوانان بومی سازی کنیم که نشان از همت والای این جوانان ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح ایران با همه قدرت و امکانات آماده دفاع از کشور هستند

نیروهای مسلح ایران با همه قدرت و امکانات آماده دفاع از کشور هستند