مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-23سياسي

ساخت مسکن اقدام ملی مسکن در مناطقی با زیرساخت شهری


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح اقدام ملی مسکن در مناطقی که دسترسی مناسب به مناطق شهری وجود داشته باشد و زیرساخت های انبوه سازی تامین باشد، - ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح اقدام ملی مسکن در مناطقی که دسترسی مناسب به مناطق شهری وجود داشته باشد و زیرساخت های انبوه سازی تامین باشد، ایجاد می شود.

رضا خواجه ای در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اولویت های بنیاد مسکن در مسیر تحقق شعار جهش تولید، اجرای کامل و دقیق طرح اقدام ملی مسکن است.

با توجه به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، تاکنون این نهاد ظرفیت تخصصی خود را در اجرای این طرح و تامین مسکن به کار گرفته است.

وی افزود: سهمیه بنیاد مسکن استان در 12 شهر زیر 100 هزار نفر جمعیت، 722 واحد و در شهر زنجان نیز 368 واحد مسکونی در منطقه گلشهر است.

این مسئول از ثبت نام تعداد 2579 نفر در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت در سامانه طرح اقدام ملی مسکن استان خبر داد و گفت: در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت، تعداد متقاضیانی که تاکنون استعلامات آن ها تایید شده و در مرحله مراجعه به شعب بنیاد جهت احراز هویت و تایید نهایی است، 1899 نفر، تعداد متقاضیانی که افتتاح حساب کرده اند، 595 نفر و تعداد متقاضیانی که آورده واریز کرده اند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن اقدام ملی مسکن در مناطقی با زیرساخت شهری

ساخت مسکن اقدام ملی مسکن در مناطقی با زیرساخت شهری