مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-23سياسي

قیمت خوراک مایع شرکت های پتروشیمی در اسرع وقت تعیین تکلیف می شود


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف قیمت خوراک مایع شرکت های پتروشیمی در اسرع وقت با دستور وزیر نفت خبر داد.

- علی اکبر کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار کرد: با عنایت به وظیفه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در کمیته صنایع، نفت، گاز و پتروشیمی این کمیسیون در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اغلب واحد های پتروشیمی کشور از گاز به عنوان خوراک استفاده کرده و تعداد محدودی از واحدها از جمله نفتا خوراک مایع دارند، مجلس برای پیگیری و حل مشکل این واحد های پتروشیمی وارد عمل شد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین مصرف خوراک مایع از پتروشیمی های کشور مربوط شرکت پتروشیمی شازند اراک بوده که مدتی است در نحوه قیمت گذاری نفتا و خوراک مایع توسط در اسرع وقت برای برگزاری جلسه به منظور تعیین تکلیف قیمت خوراک مایع به نحوی که از زیان دهی این واحدها جلوگیری شود، اقدام کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این جلسه همچنین در مورد حل مشکلات صادرات مواد هیدروکربنی و یا بنزینی 87 توسط شرکت پتروشیمی شازند به افغانستان نیز بحث شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خوراک مایع شرکت های پتروشیمی در اسرع وقت تعیین تکلیف می شود

قیمت خوراک مایع شرکت های پتروشیمی در اسرع وقت تعیین تکلیف می شود