مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-23بين الملل

خلیلزاد: سطح خشونت ها در افغانستان رشد زیادی داشته است


نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان گفت، همزمان با اختلاف نظر بین دولت کابل و طالبان در مذاکرات صلح، سطح خشونت ها در افغانستان به طرز غیرقابل قبولی بالاست و آمریکا انتظار دارد که در جریان گفت وگوها شکست بیشتری به وجود بیاید.

- نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان گفت، همزمان با اختلاف نظر بین دولت کابل و طالبان در مذاکرات صلح، سطح خشونت ها در افغانستان به طرز غیرقابل قبولی بالاست و آمریکا انتظار دارد که در جریان گفت وگوها شکست بیشتری به وجود بیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، زلمای خلیلزاد، فرستاده ویژه آمریکا در امور افغانستان در جریان استماع مجلس نمایندگان آمریکا گفت: سطح کنونی خشونت در افغانستان بسیار بالاست.

ما می دانیم که کاهش خشونت ها امکان پذیر است.

با وجود اختلاف نظرها، مذاکرات بین طالبان و دولت کابل بهترین امید در سال های گذشته بوده و در نتیجه توافق امضا شده فوریه بین طالبان و آمریکا صورت گرفته که به نیروهای آمریکایی اجازه می دهد تا در ازای تعهدات طالبان از افغانستان خارج شوند.

اما این گروه شبه نظامی از توافق برای آتش بس امتناع کرده و درگیری ها هنوز ادامه دارند.

دموکرات ها در جریان این گفت وگو از خلیلزاد درباره این احتمال پرسیدند که آیا پس از 20 سال جنگ در افغانستان، صرف میلیاردها دلار و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیلزاد: سطح خشونت ها در افغانستان رشد زیادی داشته است

خلیلزاد: سطح خشونت ها در افغانستان رشد زیادی داشته است