مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-23ورزشي

کوچه ادیان شیراز بهسازی می شود


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به طرح بهسازی و اصلاح مبلمان شهری کوچه ادیان، این معبر تاریخی را «میراث معنوی» منحصر به فرد و ارزشمند فرهنگی- مذهبی دانست.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به طرح بهسازی و اصلاح مبلمان شهری کوچه ادیان، این معبر تاریخی را میراث معنوی منحصر به فرد و ارزشمند فرهنگی- مذهبی دانست.

سید احمدرضا دستغیب چهارشنبه دوم مهر و در حاشیه یکصد و سی و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز، به خبرنگاران گفت: پیرو سیاست های راهبردی شورای پنجم در خصوص زنده سازی معابر تاریخی فرهنگی و مذهبی شهر و پیگیری های کمیسیون، طرح پیشنهادی شهرداری در خصوص بهسازی و اصلاح مبلمان شهری کوچه ادیان مورد بررسی قرار گرفت.

او با اشاره به ارائه پیشنهادات اصلاحی در خصوص این معبر در جلسه فوق، عنوان کرد: مقرر شد تهیه پیوست فرهنگی، اجتماعی، کوچه ادیان به عنوان یک میراث معنوی منحصر به فرد پس از بررسی های همه جانبه نظیر حوزه های ترافیکی، منظر شهری، کاربری ها با رعایت حقوق ساکنان بررسی و نتایج در قالب لایحه به شورا ارائه شود.

دستغیب همچنین با اشاره به موضوع ساخت تندیس و المان جدید سرلشگر خلبان شهید عباس دوران نیز گفت: مقرر شد شهرداری ظرف مدت دو هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچه ادیان شیراز بهسازی می شود

کوچه ادیان شیراز بهسازی می شود