مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-23اجتماعي

23 دانش آموز مازندرانی در مرحله نیمه نهایی المپیاد دانش آموزی


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از راهیابی 23 نفر از دانش آموزان مازندرانی به مرحله نیمه نهایی المپیاد دانش آموزی خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از راهیابی 23 نفر از دانش آموزان مازندرانی به مرحله نیمه نهایی المپیاد دانش آموزی خبر داد.

علیرضا سعدی پور گفت: در سال تحصیلی 99-1400 تعداد 9937 دانش آموز در المپیاد علمی شرکت کردند که 684 نفر به مرحله دوم راه یافتند؛ نتایج حاصله این المپیاد در 23 سال گذشته ( تمام سال های برگزاری المپیاد ) برای مازندران بی سابقه است.

وی با اشاره به زمان برگزاری المپیاد، خاطرنشان کرد: فرآیند آزمون از دی ماه 98 شروع شده وادامه دارد؛ داوطلبان مازندرانی در 12 رشته شرکت کرده وبا وجود شرایط کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در دهه آخر تیرماه در دو مرکز بابل و تنکابن درآزمون مرحله ی دوم شرکت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به رشته های المپیاد و شرکت کنندگان در آن رشته ها افزود: رشته های زیست شناسی، شیمی، ادبی و ریاضی بیشترین شرکت کننده را در مرحله نخست داشته و بیشترین تعداد قبولی هم به ترتیب در رشته های شیمی،زیست شناسی، ادبی و کامپیوتر بود.

وی افزود: از مجموع 684 نفر رشته قبول شده در مرحله اول 461نفر رشته از دانش آموزان شاغل به تحصیل در مدارس سمپاد بوده اند واز مجموع 23نفر راه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 دانش آموز مازندرانی در مرحله نیمه نهایی المپیاد دانش آموزی

23 دانش آموز مازندرانی در مرحله نیمه نهایی المپیاد دانش آموزی