مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:002020-09-23سياسي

برد سلاح هایمان را افزایش می دهیم/ هر روز قدرتمند می شویم


فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما هرگز متوقف نمی شویم، گفت: برد سلاح هایمان را افزایش می دهیم و به عمق دریانوردی مان ژرفا می بخشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم الحاق پهپادها و بالگردها به نیروی دریایی سپاه که صبح امروز در بندرعباس برگزار شد، با اشاره به پوسیدگی نظام سیاسی آمریکا اظهار داشت: در گذشته اگر آمریکا دچار چالشی می شد، آن را با جنگ حل می کرد و قدرت بازگشت و ترمیم زخم ها را داشت؛ اما امروز دیگر قادر به ترمیم این مسائل نیست.

وی ادامه داد: آمریکا دست از استراتژی های تهاجمی اشغالگرانه و توسعه طلبانه برنداشته و هنوز به دنبال تحمیل سلطه خود بر جهان است؛ هرچند این استراتژی امروز دشمن ساز است.

فرمانده کل سپاه افزود: تفاوت رهبرانی که جهان را با حکمت اداره می کنند و آن ها که فاقد حکمت هستند، همین است.

رهبران ژرف اندیش الهی که با حکمت جهان را اداره می کنند، دوستان خود را تکثیر می کنند، اما رهبران فاقد عقل سیاسی که دچار انحطاط و زوال تدبیر هستند، دشمن سازند.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: رییس جمهور آمریکا مستقیماً می گوید که می خواستم رییس جمهور سوریه را ترور کنم؛ این یعنی زوال عقل و پایان فصل سیاسی یک قدرت که بخواهد آشکارا رییس جمهور قانونی کشور دیگری را ترور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد سلاح هایمان را افزایش می دهیم/ هر روز قدرتمند می شویم

برد سلاح هایمان را افزایش می دهیم/ هر روز قدرتمند می شویم