مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:002020-09-23سياسي

پرونده ترور شهید سلیمانی تا زمان انتقام گرفتن از مسببان بسته نمی شود


دادستان کل کشور با بیان اینکه یکی از جنایت های فاحش آمریکا به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود، گفت: پرونده ترور شهید سلیمانی تا زمان انتقام گرفتن از مسببان این جنایت بسته نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمد جعفر منتظری صبح چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب بیرجند که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، با اشاره به چهلمین سالگرد شروع دفاع مقدس اظهار کرد: مرور خاطرات دفاع مقدس برای ما و نسل آینده بی شک در حل مشکلات راهگشا خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت دشمن شناسی بیان کرد: آمریکا در سال 59 برای شکست انقلاب و تجزیه کشور، صدام را برای حمله نظامی به ایران تحریک کرد اما با رهبری امام (ره) و جانفشانی جوانان این نقشه دشمن با شکست فاحش رو به رو شد.

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: امروزه دشمن با تحریم اقتصادی قصد آسیب زدن به کشور و انقلاب را دارد.

وی با بیان اینکه یکی از جنایت های فاحش آمریکا به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود، افزود: پرونده شهید سلیمانی تا زمان انتقام گرفتن از مسببان این جنایت بسته نخواهد شد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه امروزه دشمن در عرصه سیاسی در سازمان ملل نیز با شکست رو به رو شده است، گفت: فشارهای دشمن ثمری جز قوی تر شدن مردم ما نخواهد داشت و ما نیز با همدلی مسیر خود را ادامه خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ترور شهید سلیمانی تا زمان انتقام گرفتن از مسببان بسته نمی شود

پرونده ترور شهید سلیمانی تا زمان انتقام گرفتن از مسببان بسته نمی شود