مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-23ورزشي

لغو تمام رقابت های ورزشی در کرمانشاه/ 15 رشته کماکان غیرفعالند


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از لغو تمامی رقابت های ورزشی، کارگاه های آموزشی و سمینارها و تجمعات ورزشی در استان تا اطلاع ثانوی خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از لغو تمامی رقابت های ورزشی، کارگاه های آموزشی و سمینارها و تجمعات ورزشی در استان تا اطلاع ثانوی خبرداد.

جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به قرمز شدن وضعیت استان بلحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: باتوجه به حاکم شدن این وضعیت در استان، دستوری مبنی بر لغو تمام رقابت های ورزشی، کارگاه های آموزشی و سمینارها و تجمعات ورزشی را تا اطلاع ثانوی صادر کرده ایم.

وی تصریح کرد: 15 رشته ورزشی پربرخورد در کرمانشاه کماکان غیرفعالند و امکان از سرگیری فعالیت های خود را تا زمان فروکش شدن بیماری کرونا نخواهند داشت.

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه اضافه کرد: سایر رشته های ورزشی از جمله 29 رشته انفرادی هم می توانند با شرایطی از جمله حضور حداقلی نفرات و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به فعالیتشان ادامه دهند.

وی تاکید کرد: باشگاه های بدنسازی و سالن های آمادگی جسمانی هم می توانند با حداکثر 50 درصد ظرفیتشان ادامه فعالیت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تمام رقابت های ورزشی در کرمانشاه/ 15 رشته کماکان غیرفعالند

لغو تمام رقابت های ورزشی در کرمانشاه/ 15 رشته کماکان غیرفعالند