مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-23سياسي

ذات جهاددانشگاهی فرهنگی است


رییس سابق جهاددانشگاهی واحد همدان با بیان اینکه ذات جهاددانشگاهی فرهنگی است، گفت: حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی با کمترین امکانات بهترین ها را به وجود آورد.

- اکبر اسدی چهارشنبه 2 مهرماه در آیین تکریم و معارفه رییس جهاددانشگاهی واحد همدان،اظهار کرد: پتانسیل های بالایی در حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی وجود دارد اما امکانات محدود است.

وی با تأکید بر اینکه دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا و مرکز افکارسنجی از ظرفیت های جهاددانشگاهی است، به مدیران استان توصیه کرد که از ظرفیت های فرهنگی جهاددانشگاهی استفاده کنند.

اسدی با اشاره به فعالیت های آموزشی جهاددانشگاهی، تصریح کرد: سه مجموعه موسسه آموزش عالی،مرکز علمی کاربردی و مرکز کوتاه مدت جهاددانشگاهی در حال فعالیت هستند.

رییس سابق جهاددانشگاهی همدان با بیان اینکه جهاددانشگاهی در دو دوره رتبه اول کشوری را طی دو سال اخیر کسب کرده است، یادآور شد: مرکز علمی کاربردی همدان از رتبه سه به رتبه دو ارتقاء پیدا کرده است.

وی با اشاره به فعالیت بخش پژوهشی این نهاد، تصریح کرد: اقدامات خوبی در معاونت پژوهشی صورت گرفته به طوریکه متناسب با ظرفیت های استان مرکز سفال وسرامیک در همدان راه اندازی شده و جا دارد این صنعت برپایه علمی توسعه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذات جهاددانشگاهی فرهنگی است

ذات جهاددانشگاهی فرهنگی است