مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-23بين الملل

گلوله باران عراقی ها با گلوله های عمل نکرده خودشان


با توجه به سهمیه ای که به دستمان می رسید، باید پاسخ شلیک آنها را می دادیم، ولی مهمات ما به اندازه ای نبود که بتوانیم گلوله باران آنها را به حد کافی پاسخ دهیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روزانـه چنـد گلولـه خمپاره به عنوان سهمیه به دست ما می رسید، فاصلـه مـا بـا دشـمن نزدیـک بـه دو یا سـه کیلومتـر بـود کـه مـدام بـا خمپـاره اندازهای مختلف خطوط ما را می کوبیدند.

  با توجه به سهمیه ای که به دستمان می رسید، باید پاسخ شلیک آنها را می دادیم، ولی مهمات ما به اندازه ای نبود که بتوانیم گلوله باران آنها را به حد کافی پاسخ دهیم، بعضـی وقت هـا کـه بعـد از شـلیک، خـرج اضافـه خمپـاره یـا چاشـنی و ماسـوره بـه دسـتم می رسـید، با گلوله هـای عمل نکرده عراقی هـا یک گلوله جـور می کـردم و وقتی کـه آن گلوله را شـلیک می کـردم از صدای انفجار  گلوله در آن سو، دلم خنک می شد و به نوعی پیغام فتح محسوب می شد.

ایـن موضـوع بـه گـوش فرمانده مـان رسـیده بـود.

ایشـان مـرا خواسـتند و گفتند: چـرا بـا ایـن کارهـا جانت را بـه خطر می انـدازی؟ خمپاره هـای عمل نکرده ممکن است هر لحظه منفجر بشوند، در برابر صحبت های منطقی او سرم را پایین انداختم و گفتم: حـرف شـما را قبـول دارم ولـی چگونـه سـاکت بنشـینم وقتـی عراقی هـا دوسـتان مـرا زخمـی و شـهید می کننـد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلوله باران عراقی ها با گلوله های عمل نکرده خودشان

گلوله باران عراقی ها با گلوله های عمل نکرده خودشان