مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-23اقتصادي

بومی سازی در کدام خدمات شبکه ملی اطلاعات ضروری است؟


به گفته رییس سازمان فناوری اطلاعات، در بعضی خدمات شبکه ملی اطلاعات مانند شبکه اختصاصی دولت این نیاز وجود دارد که اغلب محصولات، به واسطه ایمنی و امنیتی که ایجاد می کنند، - به گفته رییس سازمان فناوری اطلاعات، در بعضی خدمات شبکه ملی اطلاعات مانند شبکه اختصاصی دولت این نیاز وجود دارد که اغلب محصولات، به واسطه ایمنی و امنیتی که ایجاد می کنند، از محصول داخلی استفاده کنند، درحالی که در خدمتی مانند اینترنت این ضرورت وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سند معماری و طرح کلان شبکه ملی اطلاعات، بومی سازی و ارتقای 20 درصدی استفاده از خدمات بومی مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است.

در حال حاضر در توسعه شبکه ثابت، 70 درصد تجهیزات مورد نیازمان را می توانیم در کشور تولید کنیم و به اعتقاد مسوولان، در سال های پیش رو باید یک جهش بزرگ در این حوزه ثابت داشته باشیم.

در این راستا امیر ناظمی، رییس سازمان فناوری اطلاعات نیز به تارگی با تاکید بر لزوم استفاده از تجهیزات داخلی در شبکه ملی اطلاعات گفت: شبکه ملی اطلاعات، ارایه دهنده خدمات متنوعی از جمله اینترنت یا شبکه های اختصاصی است.

در بعضی از شبکه های اختصاصی این نیاز وجود دارد که اغلب محصولات، ولو این که کیفیت پایین تری نسبت به رقیب خارجی داشته باشند، به واسطه ایمنی و امنیتی که ایجاد می کنند، از محصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی در کدام خدمات شبکه ملی اطلاعات ضروری است؟

بومی سازی در کدام خدمات شبکه ملی اطلاعات ضروری است؟