مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-23سياسي

برگزاری برنامه چله ی کمال ویژه دفاع مقدس در فارس


معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید استان فارس گفت: برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه ای با عنوان چله ی کمال، در قالب 6 نشست تخصصی، پیش بینی شده است.

- دکتر حامد تقوایی چهارشنبه 2 مهر گفت: نشست های ویژه برنامه چله ی کمال به همت معاونت فرهنگی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شیراز و معاونت فرهنگی اجتماعی بسیج اساتید فارس و با حضور اساتید دانشگاه و جمعی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس از دو منظر ادب و هنر و تاریخ و سیاست، با طرح مباحثی پیرامون دفاع مقدس، برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بسیج اساتید فارس، عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز خاطرنشان کرد که فضای مجازی این امکان را فراهم کرده تا اساتید دانشگاه و دانشجویان از سراسر کشور بتوانند در این نشست ها شرکت کنند، هفته ی دفاع مقدس را فرصی بی نظیر برای بازیابی و بازسازی مولفه های اعتقادی و دینی و هویت مردم ایران برپایه ارزش های اسلامی دانست و گفت: اولین نشست در قالب برنامه چله ی کمال با عنوان دفاع مقدس و هویت ایرانیان با حضور دکتر شکرالله خاکرند، عضو هیئت علمی بخش تاریخ دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید استان فارس با اشاره به اینکه تاریخ نگاری و مستندسازی دوران دفاع مقدس مرهون هنر عکاسانی است که هم پای رزمندگان اسلام جب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه چله ی کمال ویژه دفاع مقدس در فارس

برگزاری برنامه چله ی کمال ویژه دفاع مقدس در فارس