مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-23فرهنگي

برنامه های حوزه فرهنگ و هنر در زمینه دفاع مقدس تشریح شد


مدیرکل ارشاد گیلان با تشریح برنامه های فرهنگی و هنری برای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس، گفت: باید از ابزارهای فرهنگی و هنری در انتقال ارزش های دفاع مقدس استفاده شود.

- فیروز فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به چهل سالگی دفاع مقدس، اظهار کرد: ابزارهای فرهنگی و هنری از مهم ترین راهکارها برای حفظ و انتقال این فرهنگ به نسل جوان جامعه است.

وی ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، روحیه جهاد و از خود گذشتگی را وظیفه همگان عنوان کرد و گفت: فعالان فرهنگی، هنری و رسانه نقش مهم در این زمینه می توانند ایفا کرده و روحیه ایثار و شهادت را در قالب شعر، رمان، داستان، نمایشنامه، فیلم، موسیقی، سینما، نقاشی و سایر ابعاد به نمایش بگذارند.

مدیرکل ارشاد گیلان به برخی برنامه های حوزه فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری شب های خاطره روایت فتح در هفت مسجد بزرگ گیلان، همایش تجلیل از نویسندگان برجسته ادبیات پایداری بخشی از برنامه های حوزه فرهنگی است.

وی با اشاره به نقش رسانه در زمینه ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس، گفت: در همین راستای فردا (پنجشنبه) سوم مهر ماه همزمان با چهارمین روز از دفاع مقدس مانور رسانه ای در استان گیلان با بارگذاری همزمان و انتشار یک مطلب در تیتر یک در رسانه های محلی اعم از مکتوب و مجازی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های حوزه فرهنگ و هنر در زمینه دفاع مقدس تشریح شد

برنامه های حوزه فرهنگ و هنر در زمینه دفاع مقدس تشریح شد