مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-23سياسي

از طراحی سیستم درمان مجروحان در جنگ تا پیچیدگی کارزار مقابله با کرونا


دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس محدود به یک برهه از تاریخ نیست و از خودگذشتگی پایانی ندارد؛ امروز ایثار مدافعان سلامت در کارزار کرونا، یادآور از جان گذشتگی رزمندگان در روزهای پرآشوب هشت سال جنگ تحمیلی است.

- مروری بر خاطرات مدافعان وطن دیروز و مدافعان سلامت امروز؛ از طراحی سیستم درمان مجروحان در جنگ تا پیچیدگی کارزار مقابله با کرونا دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس محدود به یک برهه از تاریخ نیست و از خودگذشتگی پایانی ندارد؛ امروز ایثار مدافعان سلامت در کارزار کرونا، یادآور از جان گذشتگی رزمندگان در روزهای پرآشوب هشت سال جنگ تحمیلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با حال و هوایی گرامی می داریم که کم از هیاهوی آن روزها ندارد؛ روزهایی که ایستادگی حرف اول بود، روزهایی که دغدغه همه مردم ایران، مبارزه و پاسداری بود و روزهایی که گرد میدان نبرد بر روی دوش سرو قامتان جبهه ها و از جمله سپیدپوشان آماده به خدمت جا خوش کرده بود.

به همین بهانه خاطرات طبیب حاذقی را ورق می زنیم که در روزهای جنگ دغدغه ای جز نجات جان مبارزان جبهه های نبرد نداشت.

دکتر سید محمدرضا کلانتر معتمدی - دبیر فرهنگستان علوم پزشکی، رییس هیئت ممتحنه رشته فوق تخصصی جراحی عروق در وزارت بهداشت و رییس بخش جراحی عمومی و جراحی عروق بیمارستان شهدای تجریش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از طراحی سیستم درمان مجروحان در جنگ تا پیچیدگی کارزار مقابله با کرونا

از طراحی سیستم درمان مجروحان در جنگ تا پیچیدگی کارزار مقابله با کرونا