مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-23اقتصادي

بهره برداری از نیروگاه و پارکینگ خورشیدی دانشگاه یاسوج


مدیر طرح های عمرانی دانشگاه یاسوج گفت: بهره برداری از نیروگاه و پارکینگ خورشیدی دانشگاه یاسوج مطابق با استاندارد سانا آغاز شد.

- روح اله موسوی افزود: در راستای بخشنامه هیئت وزیران در خصوص تولید برق به میزان 20 درصد انرژی مصرفی واحدهای دولتی و در جهت استفاده بهینه از انرژی های نو و با حمایت و تاکید ریاست محترم دانشگاه در سال 1399 کار طراحی و ساخت نیروگاه و پارکینگ خورشیدی در دستور کار قرار گرفت و در اولین روز مهرماه 99 این نیروگاه مورد بهره برداری و متصل به شبکه برق دانشگاه شد.

وی تصریح کرد: این پروژه در زمینی به متراژ 1200 مترمربع و با اعتبار 15 میلیارد ریال در مدت زمان سه ماه ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر طرح های عمرانی دانشگاه یاسوج در خصوص مشخصات فنی این طرح اظهار کرد: توان تولیدی 60 کیلو وات ساعت آن گرید (On grid) و نوع پنل و سازه نیز پنل تابان انرژی ایرانیان 325 وات و سازه گالوانیزه گرم است که ضمانت ده ساله دارد.

موسوی بیان کرد: نوع اینورتر بکار رفته اس ام ای آلمان است که 5 سال گارانتی دارد.

وی اظهار کرد: این نیروگاه 90 درصد برق مصرفی سازمان مرکزی دانشگاه معادل 300 کیلو وات ساعت در روز را تامین می کند که سالانه رقمی بیش از 324 میلیون ریال صرفه جویی به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از نیروگاه و پارکینگ خورشیدی دانشگاه یاسوج

بهره برداری از نیروگاه و پارکینگ خورشیدی دانشگاه یاسوج