مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-23سياسي

پیام تسلیت استاندار کرمانشاه درپی در گذشت «آیت الله ممدوحی»


استاندار کرمانشاه در پیامی درگذشت آیت الله محمدحسن ممدوحی، نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در پیامی درگذشت آیت الله محمدحسن ممدوحی، نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

 در متن پیام استاندار کرمانشاه آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون ارتحال عالم ربانی، فقیه وارسته و زاهد جلیل القدر مرحوم حضرت آیت الله حسن ممدوحی نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، موجب تأثر، تألم و اندوه فراوان شد.

آن عالم برجسته، مجتهد کرمانشاهی و فقیه پارسا سالیان طولانی از عمر پربرکت خود را به ترویج و نشر علوم اسلامی، مکتب اهل بیت (ع) و تربیت شاگردان برجسته در کنار اخلاص، تقوا و ولایتمداری صرف کرد و منشاء خدمات ارزنده و والایی به مردم شریف استان بود و در خدمت و دفاع از نظام و انقلاب با تعهدی انقلابی و اجتماعی تلاش و کوششی مستمر داشت و به همین دلیل نام این عالم فرزانه که با زندگی زاهدانه و بندگی خالصانه عمری با برکت را به نزاهت کامل گذرانیدند،  جاودان و ماندگار خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت استاندار کرمانشاه درپی در گذشت «آیت الله ممدوحی»

پیام تسلیت استاندار کرمانشاه درپی در گذشت «آیت الله ممدوحی»