مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-23اقتصادي

انتخابات آمریکا، ریسک بزرگ بورس


بورس در شهریور ماه با عقب نشینی از کانال دو میلیون واحد وارد فاز اصلاحی شدیدی شد و با 9 درصد بازدهی منفی و نیز با ورود به کانال یک میلیون و 595 هزار واحد به معاملات آخرین ماه از تابستان پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، رشد بورس بعد از مدت‌ها صعود بی وقفه، در شهریور ماه با 9 درصد افت رنگ باخت و سهامداران تازه‌وارد در این بازار را نقره‌داغ کرد، سهامدارانی که به دنبال رشدهای غافلگیرانه شاخص بورس دست به هر ریسمانی زدند تا بتوانند هر چه زودتر و با هدف کسب سود و منفعت بیشتر از بورس وارد این بازار شوند و به نوعی با سهامداری در این بازار بازدهی های معقولی را به دست آورند.

بازار سرمایه در یک ماه گذشته در شوک معاملاتی فرو رفت و همه سهامداران در این بازار را دچار تردید برای تداوم سرمایه گذاری در این بازار کرد، هر چند سهامدارانی در این بازار حضور داشتند که به محض ورود شاخص بورس به فاز اصلاحی و در نخستین روزهای افت بازار سهام، عطای این بازار را به لقایش بخشیدند و به سرعت با فروش سهام، نقدینگی‌های در اختیار خود را از بازار خارج و به سمت بازارهای موازی با بورس برای سرمایه‌گذاری سوق دادند.

سهامداران با این اقدام خود به این بازارها که در آتش رکود می‌سوختند و مدت‌ها بود طعم ورود نقدینگی را نچشیده بودند رونق بخشیدند و زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات آمریکا، ریسک بزرگ بورس

انتخابات آمریکا، ریسک بزرگ بورس