مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-23پزشكي

بیمارستان های خصوصی ملزم به پذیرش بیماران کرونا شدند/ وضعیت بحرانی است


معاون درمان علوم پزشکی آذربایجان غربی‎ گفت: به دلیل افزایش آمار ابتلا، بستری و فوتی بیماران کرونا در استان، ظرفیت تمام بیمارستانها تکمیل و بیمارستان های خصوصی ملزم به پذیرش شده اند.

- ابراهیم حسنی در گفتگو با ، همه بیمارستان های دولتی، ‏خصوصی و خیریه ملزم به پذیرش بیماران کرونایی شده اند.

‏ حسنی با اشاره به اینکه رفتار ویروس کرونا با رفتار ما در ارتباط مستقیم است و با افزایش رعایت دستورالعمل های بهداشتی ‏سیر نزولی پیدا می کند تاکید کرد: مردم باید از ماسک استفاده و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

‏ وی با بیا اینکه حال حاضر 20 درصد مردم استان از ماسک استفاده می کنند یعنی از 75 درصد به 20 درصد کاهش یافته است که می تواند باعث افزایش شیوع بیماری گردد و این یک هشدار است، ادامه داد: در وضعیت بحرانی قرار داریم و به دلیل بی تفاوتی به این بیماری فاز جدیدی از بیماری را شاهد هستیم و هم اکنون تعداد مبتلایان و بیماران بد حال افزایش یافته و وقتی ویروس با ورژن جدید مجدداً باز می گردد بسیار خطرناک تر، کشنده تر و با علائم متفاوت تر خواهد بود.

حسنی با تاکید بر اینکه همزمانی شیوع آنفلوآنزا با کرونا در ماه های آتی می تواند وضعیت را بدتر کند، خاطرنشان کرد: از افراد بالای 60 سال و دارای بیماری های زمینه ای در خواست می کنیم در خانه بمانند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های خصوصی ملزم به پذیرش بیماران کرونا شدند/ وضعیت بحرانی است

بیمارستان های خصوصی ملزم به پذیرش بیماران کرونا شدند/ وضعیت بحرانی است