مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-23اجتماعي

تهران 2 ساعت نفس کشید!/سهم شهروندان در کاهش ترافیک شهری


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: همزمان با روز جهانی بدون خودرو، تردد خودروها روز گذشته در 22 معبر تهران از ساعت 16 تا 18 ممنوع شد و تهران 2 ساعت نفس کشید.

- سرهنگ علی همه خانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دیروز سه شنبه همزمان با روز جهانی بدون خودرو، تردد خودروها در 22 معبر تهران از ساعت 16 تا 18 ممنوع شد.

وی افزود: شهر بعد از مدت ها در آغازین روز پاییز نفس کشید و چندین خیابان تهران طی دو ساعت آرامش به خود دیدند.

اگرچه این حرکت نمادین نمی تواند تأثیری بر روند تردد در شهری مانند تهران داشته باشد اما بر این باوریم که آن تعداد از همشهریانی که با این محدودیت و ممنوعیت، با خودروی شخصی شأن دیروز را از منزل بیرون نیامدند می توانند شهادت دهند که گاهی می توان با وسیله نقلیه عمومی هم با آرامش به مقصد رسید.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: پر واضح است که معابر ابر شهری چون تهران نمی تواند در طول روز زیر بار تمام خودروهایی که شبانه در پارکینگ های همشهریان تهرانی یا در معابر متوقف شده اند، برود و تردیدی نیست پلیس و تمام انرژی انسانی و تکنولوژی به روز تنها در جهت نظم بخشیدن به تردد و جلوگیری از تصادفات و تخلفات احتمالی می تواند قدم بردارد پس سهم اصلی در این فقره خاص، متوجه شهروندانی است که گاهی باید به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران 2 ساعت نفس کشید!/سهم شهروندان در کاهش ترافیک شهری

تهران 2 ساعت نفس کشید!/سهم شهروندان در کاهش ترافیک شهری