مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-23اجتماعي

افزایش 32 درصدی دستگیری متجاوزان مرزی/ ناامنی مرزها خط قرمز ناجا است


فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه دستگیری متجاوزان مرزی نسبت به سال گذشته 32 درصد افزایش داشته است، گفت: با هر فرد قانون شکنی که حریم مرزهای ایران اسلامی را نقض کند برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی، هوشمندسازی مرز را از اولویت های مهم مرزبانی دانست و گفت: باید از ظرفیت های الکترونیکی، اپتیکی و فناوری های نوین جهت پایش مرزهای کشور بیشتر بهره ببریم تا تعداد نیروی انسانی را کاهش دهیم و با پایش تصویری مرز، استحکامات مرزی را تقویت و امنیت پایدار را نیز فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه ناامنی مرزها خط قرمز نیروی انتظامی است، افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده اند که مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است ، بنابراین نباید کسی به حریم و مرزهای کشور تعدی و تعرض کند و با هر فرد قانون شکنی که حریم مرزهای ایران اسلامی را نقض کند، برخورد خواهد شد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در ادامه به کشفیات مواد مخدر در مرزهای کشور اشاره و تصریح کرد: طی 6 ماه گذشته، مرزبانان ما موفق به کشف 68 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور شدند و این امر، افزایش 94 درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 32 درصدی دستگیری متجاوزان مرزی/ ناامنی مرزها خط قرمز ناجا است

افزایش 32 درصدی دستگیری متجاوزان مرزی/ ناامنی مرزها خط قرمز ناجا است