مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-23سياسي

چرا مسؤولان بعد از 25 سال به فکر احیای مجدد مرغ لاین افتاده اند؟


بسیج اساتید دانشگاه صنعتی استان اصفهان نسبت به این موضوع که چرا بعد از گذشت بیش از 25 سال مجدداً مسؤولان به فکر احیای مجدد مرغ لاین افتاده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، این روزها خبر احیای سویه لاین مرغ آرین در حالی با آب تاب منتشر می شود که گویی تازه لبه این تکنولوژی را دست یافته ایم و غافلیم از این که یک روزی مزرعه عظیم پرورش مرغ لاین آرین بود که بیش از 80 درصد جوجه ایران را تأمین می کرد، اما استادان بسیجی دانشگاه صنعتی اصفهان با طرح این سؤال که چرا مسؤولان حالا، بعد از 25 سال به فکر احیای مجدد مرغ لاین افتاده اند؟ اشاره مختصری کرده و می گویند، حداقل در طی 15 سال اخیر بارها درخواست آن را به مسؤولان تراز اول کشور گوشزد کرده بودیم که ما می توانیم این صنعت را احیا کنیم، ولی گوش شنوایی در کار نبود و این قصه سر دراز دارد.

مشروح توضیحات استادان بسیجی دانشگاه صنعتی اصفهان در این باره به شرح زیر است: حتماً شما نیز در اخبار سراسری شنیدید که سازمان اقتصادی کوثر برای احیای سویه لاین مرغ آرین وارد عمل شده تا این لاین ایرانی مجدداً به زنجیره تولید برگردد .

لازم است نکاتی در این رابطه عنوان شود.

بی تردید کشاورزی اساس توسعه و پیشرفت همه جانبه  جمهوری اسلامی ایران است، چرا که بستر امنیت غذایی و استقلال اقتصادی کشور در گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مسؤولان بعد از 25 سال به فکر احیای مجدد مرغ لاین افتاده اند؟

چرا مسؤولان بعد از 25 سال به فکر احیای مجدد مرغ لاین افتاده اند؟