مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-23ورزشي

زاگرس اسلام آباد از لیگ برتر هندبال کناره گیری کرده؟


باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب طی بیانیه ای، ضمن اعلام کناره گیری از حضور در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، انحلال این باشگاه را نیز اعلام کرد.

- "زاگرس اسلام آباد" از لیگ برتر هندبال کناره گیری کرده؟ ایسنا/کرمانشاه باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب طی بیانیه ای، ضمن اعلام کناره گیری از حضور در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، انحلال این باشگاه را نیز اعلام کرد.

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو با ایسنا، درخصوص انتشار بیانیه اعلام کناره گیری تیمش از حضور در رقابت های لیگ برتر هندبال اظهار کرد: روز گذشته( اول مهر) طی بیانیه ای به علت حل نشدن مشکلات مالی باشگاه و عدم تحقق وعده هایی که برای حمایت از تیم ما جهت حضور در رقابت های لیگ برتر داده شده بود، از این رقابت ها اعلام کناره گیری کردیم.

وی افزود: در این راستا ضمن تماسی که با رییس فدراسیون داشتم، نامه ای را هم آماده کردیم که بصورت مکتوب کناره گیری خود را از حضور در رقابت های لیگ برتر به فدراسیون اعلام کنیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آباد تصریح کرد: علیرضا پاکدل رییس فدراسیون پس از اطلاع از تصمیم باشگاه، پیگیری هایی را از طریق استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و نماینده شهرستان در مجلس داشت و خواستار رسیدگی مسئولین استان به مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاگرس اسلام آباد از لیگ برتر هندبال کناره گیری کرده؟

زاگرس اسلام آباد از لیگ برتر هندبال کناره گیری کرده؟