مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:202020-09-23ورزشي

عزم بنیاد مستضعفان برای مشارکت 450 میلیارد ریالی در پروژه های عمرانی درمیان


عزم بنیاد مستضعفان برای مشارکت 450 میلیارد ریالی در پروژه های عمرانی شهرستان درمیان ستودنی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: عزم بنیاد مستضعفان برای مشارکت 450 میلیارد ریالی در پروژه های عمرانی شهرستان درمیان ستودنی است.

محمدصادق معتمدیان، سه شنبه شب یکم مهر در دیدار با پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان، منصوری؛ مدیرعامل بنیاد علوی و مرتضوی؛ رییس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان، گزارش مفصلی از اقدامات مؤثر بنیاد مستضعفان بعد از سفر مهندس فتاح به استان ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه بنیاد مستضعفان به استان، خاطرنشان کرد: از زمانی که این نهاد به عنوان دستگاه معین شهرستان درمیان انتخاب شده، شاهد اتفاقات بی نظیری در این منطقه بوده ایم.

استاندار خراسان جنوبی از اقدامات بنیاد مستضعفان کشور در حوزه های عمرانی، سرمایه گذاری و حمایتی در استان تقدیر و تشکر کرد.

معتمدیان، حمایت های همه جانبه و بی نظیر رییس بنیاد مستضعفان را در رقم خوردن این تغییر و تحولات در شهرستان درمیان مؤثر خواند و گفت: تعدد پروژه ها و طرح های عمرانی از جمله آموزشی، درمانی، ورزشی، عمران شهری، احیای قنوات و سایر پروژه های عمرانی گواه این موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم بنیاد مستضعفان برای مشارکت 450 میلیارد ریالی در پروژه های عمرانی درمیان

عزم بنیاد مستضعفان برای مشارکت 450 میلیارد ریالی در پروژه های عمرانی درمیان