مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-23فرهنگي

15 مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره کتاب سال


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از 15 مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره کتاب سال خبر داد.

- محمود علیمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دومین دوره جایزه کتاب سال استان زنجان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: همه نویسندگان و پدیدآورندگان از سراسر کشور می توانند آثار خود را با موضوع زنجان شناسی در بخش اصلی و نویسندگانی که دارای شناسنامه در جغرافیای استان هستند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: افراد در یکی از 40 انتشاراتی استان زنجان اقدام به تولید اثر در سال 98 کرده اند آثار خود را ضمن تکمیل فرم در همه زمینه ها برای بررسی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

علیمحمدی با بیان اینکه ملاک داوری آثار ارسالی به این دوره از جایزه کتاب سال زنجان سال انتشار و شناسنامه کتاب خواهد بود، اضافه کرد: در این جایزه، ویراست جدید آثار علمی، اگر به تشخیص گروه داوری، 40 درصد نسبت به ویراست قبلی تغییر کرده باشد، مجددا قابل بررسی خواهد بود.

فعالیت 24 ناشر در زنجان معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: این جشنواره شامل بخش ویژه دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره کتاب سال

15 مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره کتاب سال