مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-23اقتصادي

85 درصد پزشکان لرستان وارد برنامه نسخه نویسی الکترونیک شده اند


بیش از 85 درصد پزشکان در استان وارد برنامه نسخه نویسی الکترونیک شده اند و میزان پیشرفت طرح نسخه پیچی الکترونیک در داروخانه ها به زودی 100 درصد می شود.

- شاهدخت فتحی بیرانوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: طرح نسخه نویسی الکترونیک یکی از خدماتی است که ابتدا در استان به صورت پایلوت در سه شهرستان آغاز شد و امروز کل استان را تحت پوشش قرار داده است.

وی با بیان اینکه  لرستان جزو استان هایی است که عملکرد رضایت  بخشی در طرح نسخه الکترونیکی داشته است، افزود: بیش از 85 درصد پزشکان در استان وارد برنامه نسخه نویسی الکترونیک و استحقاق سنجی شده اند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان بیان کرد: استقبال پزشکان لرستانی از این طرح مناسب بوده و این درصد بالا در حوزه پاراکلینیک و نسخه پیچی نیز حاصل شده است.

فتحی بیرانوند با اشاره به اینکه 100 درصد آزمایشگاه ها، 95 درصد مراکز تصویربرداری و 87 درصد داروخانه ها نیز تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند، گفت: میزان پیشرفت طرح نسخه پیچی الکترونیک در داروخانه ها به زودی 100 درصد می شود.

لازم به ذکر است  یک میلیون و 600 هزار نفر از جمعیت لرستان یعنی بیش از 60 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد پزشکان لرستان وارد برنامه نسخه نویسی الکترونیک شده اند

85 درصد پزشکان لرستان وارد برنامه نسخه نویسی الکترونیک شده اند