مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:002020-09-23ورزشي

ضعف های استقلال برطرف نشده است/ نامجومطلق به حمایت نیاز دارد


مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی پوشان مقابل الشرطه عراق در خط دفاع ضعیف بودند، گفت: نقاط ضعف استقلال هنوز برطرف نشده و همانند گذشته مشکلاتش باقی مانده است.

- صادق ورمزیار در گفت وگو با خبرنگار مهر در مورد تساوی یک بر یک آبی پوشان برابر الشرطه عراق اظهار داشت: نقاط ضعف گذشته استقلال در مقابل الشرطه باز هم دیده و مشخص شد این ضعف ها هنوز برطرف نشده است.

گُلی که بازیکن الشرطه به استقلال زد، بسیار بد بود، مدافعان استقلال تنها مهاجم الشرطه را تماشا کردند و بازیکن عراقی بدون آنکه حتی خودش را تکان بدهد، به راحتی با یک ضربه سر دروازه آبی پوشان را باز کرد این در حالی است که این دیدار با تساوی به پایان رسید و استقلال هنوز امید به صعود دارد.

ورمزیار در مورد دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر الاهلی گفت: الاهلی چند مصدوم دارد، آنها با هفت امتیازی که به دست آوردند، صعودشان به دور بعد حتمی است که این مسئله تا حدودی به نفع استقلال خواهد بود زیرا انگیزه های تیم الاهلی زیاد نیست و اگر استقلال بتواند بازی قابل قبول و به دور از استرسی را انجام دهد، به طور حتم برنده این دیدار خواهد بود و می تواند به دور بعد صعود کند.

وی با اشاره به اینکه این روزها صحبت هایی مبنی بر حضور الکس نوری برای هدایت استقلال مطرح است و عده ای از پیشکسوتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف های استقلال برطرف نشده است/ نامجومطلق به حمایت نیاز دارد

ضعف های استقلال برطرف نشده است/ نامجومطلق به حمایت نیاز دارد