مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-23سياسي

شورای انتقالی و دولت مستعفی یمن به دنبال شکست سیاسی عربستان هستند


رییس کمیته عالی انقلاب یمن با اشاره به عدم اجرایی شدن توافق «ریاض» میان شورای انتقالی جنوب و دولت مستعفی یمن، گفت: شورای انتقالی جنوب و دولت مستعفی سعی در شکست سیاسی عربستان دارد.

- رییس کمیته عالی انقلاب یمن با اشاره به عدم اجرایی شدن توافق ریاض میان شورای انتقالی جنوب و دولت مستعفی یمن، گفت: شورای انتقالی جنوب و دولت مستعفی سعی در شکست سیاسی عربستان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلاب یمن به عدم اجرایی شدن توافق موسوم به ریاض میان شورای انتقالی جنوب (وابسته به امارات) و دولت مستعفی یمن (وابسته به عربستان) واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اعلام کرد: سؤالی که وجود دارد این است که چرا توافق ریاض میان شورای انتقالی جنوب و دولت مستعفی یمن تاکنون وارد فاز اجرایی نشده است؟ الحوثی اظهار داشت: آیا شورای انتقالی جنوب و نیز دولت مستعفی یمن از سعودی ها بزرگ تر شده اند که اکنون به دنبال شکست سیاسی عربستان هستند؟ طبق توافق پیشین میان شورای انتقالی جنوب و دولت مستعفی یمن قرار بود تا خودمختاری شورای مذکور در محور جنوبی لغو شده و دو طرف یک دولت مشترک تشکیل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای انتقالی و دولت مستعفی یمن به دنبال شکست سیاسی عربستان هستند

شورای انتقالی و دولت مستعفی یمن به دنبال شکست سیاسی عربستان هستند