مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-23سياسي

پروژه زیرگذر میدان جمهوری اسلامی کرج تبعات زیست محیطی ندارد


در پروژه زیرگذر میدان جمهوری اسلامی، تهدیدی متوجه درختان محدوده آن نخواهد بود و این پروژه تبعات زیست محیطی به همراه ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر سلیم نژاد صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه عمرانی میدان جمهوری با بیان اینکه حیات درختان و طبیعت در قرآن کریم مبارک شمرده شده و بنای تخریب محیط زیست را نداریم، اظهار کرد: در همین راستا به شهروندان اطمینان خاطر می دهم هیچ تهدیدی متوجه درختان محدوده جمهوری اسلامی نخواهد بود و نظارت لازم بر اجرای عملیات عمرانی احداث زیرگذر وجود خواهد داشت.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت و نگرانی دوستداران محیط زیست و رسانه ها در خصوص چگونگی وضعیت درختان ارزشمند محدوده میدان جمهوری اسلامی پس از اجرای پروژه زیرگذر، جلسه ای در حضور دادستان مرکز استان برگزار شد و وی در جایگاه مدعی العموم نکاتی را در باب ضرورت توجه به حفظ و توسعه فضای سبز و اهمیت آن در کاهش آلودگی هوا و نشاط اجتماعی بیان کرد که راهبردی و ارزشمند بود.

رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مقصر اصلی فضای روانی ایجادشده، شهرداری کرج است که قبل از شفاف سازی و آماده سازی افکار عمومی و ارائه توضیحات لازم قصد جابه جایی درختان را داشت، خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل این سکوت فشارها متوجه شورای اسلامی شهر شد، در حالی که شعار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه زیرگذر میدان جمهوری اسلامی کرج تبعات زیست محیطی ندارد

پروژه زیرگذر میدان جمهوری اسلامی کرج تبعات زیست محیطی ندارد