مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-23ورزشي

فوتبال باشت را دریابید/مهد استعدادهای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در خواب!


محض اطلاع رییس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان باشت باید به عنوان یکی از نقاط فوتبال خیز و دارای استعدادهای ناب فوتبالی در استان یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج چندی پیش و با حکم خداداد افشاریان رییس هیئت فوتبال شهرستان باشت رسما انتخاب و مشغول به کار شد.

اما در این بین ذکر نکاتی خالی از لطف نیست اول آن که محض اطلاع رییس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان باشت باید به عنوان یکی از نقاط فوتبال خیز و دارای استعدادهای ناب فوتبالی در استان یاد کرد.

برای نمونه بسیاری از بازیکنانی که در فوتبال شهرستان گچساران به عنوان یکی از قطب های فوتبال جنوب کشور پرورش یافتند از شهرستان باشت و اصالتا رگ و ریشه باشتی داشته اند.

برای نمونه بازیکنانی مانند میلاد غریبی و محمدرشید مظاهری که در روزهای آینده سنگربان اول فوتبال استقلال تهران به عنوان نیکی از تیم های پرطرفدار ایران و آسیا خواهد شد فرزندی از دامنه کوه خامی در شهرستان باشت است.

و همچنین دیگر استعدادهای ناب فوتبالی که ریشه و اصالت باشتی داشته و در تیم های بزرگ فوتبال ایران هنرنمایی کرده اند.

به همین منظور هیئت فوتبال و در راس آن خداداد افشاریان باید نسبت به این شهرستان توجه بیشتری داشته باشند و فرزندان توانمند باشتی را بیشتر دریابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال باشت را دریابید/مهد استعدادهای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در خواب!

فوتبال باشت را دریابید/مهد استعدادهای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در خواب!