مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-23پزشكي

گزارشی مبنی بر مسمومیت با داروی تقلبی کرونا در اصفهان نداشتیم


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص استفاده از داروی تقلبی کرونا در اصفهان گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر مسمومیت دارویی و یا خرید و فروش این دارو در اصفهان نداشته ایم.

- آرش نجیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط حاد ابتلاء به رونا در اصفهان اظهار داشت: از ابتدای شهریور ماه تاکنون در استان اصفهان روند ابتلاء به این بیماری در استان صعودی بوده و می توان گفت طی روز اخیر شیوع این بیماری در شرایط فوق حاد قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه علی رغم همه توصیه ها و تذکرات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همچنان بسیاری از شهروندان نسبت به سلامتی خود و اطرافیانشان بی توجه هستند، اضافه کرد: تجمع شب گذشته در پل خواجو نمونه ای از این بی توجهی ها است که نمونه آن را طی چند روز اخیر نیز شاهد بوده ایم.

بیمارستان های خمینی شهر ظرفیت خالی ندارد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه شیوع طی روز اخیر در 22 شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به حدود دو برابر رسیده است.

نجیمی تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تا ظهر روز گذشته را یک هزار و 265 مورد اعلام کرد و گفت: تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه نیز به بیش از 210 نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی مبنی بر مسمومیت با داروی تقلبی کرونا در اصفهان نداشتیم

گزارشی مبنی بر مسمومیت با داروی تقلبی کرونا در اصفهان نداشتیم