مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-23بين الملل

سیاستمدار عراقی: طی چند ماه نخست وزیری الکاظمی چیزی جز تعلل ندیدیم


یکی از رهبران ائتلاف سنی «جبهه الانقاذ و التنمیه» عراق گفت که دولت مصطفی الکاظمی طی این چند ماه، هیچ دستاورد ملموس و قابل ملاحظه ای نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حازم الجنابی از رهبران  ائتلاف سنی جبهه الانقاذ و التنمیه (جبهه نجات و توسعه) به ریاست اسامه النجیفی ، تصریح کرد که مصطفی الکاظمی از زمان برعهده گرفتن مسئولیت نخست وزیری تاکنون هیچ دستاورد ملموسی برای عراق نداشته است.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: تا یک ماه دیگر از عمر تشکیل دولت مصطفی الکاظمی شش ماه می گذرد اما اقدامات این دولت با تعلل و تاخیر است و الکاظمی مطلقا نخواهد توانست که فاسدان را بازخواست کند.

وی پیش تر نیز درباره نقش آمریکا در عراق و سفر الکاظمی به واشنگتن گفته بود:  آمریکا عامل نابودی عراق است؛ زیرا این کشور را به میدان جنگ با سایر کشورها تبدیل کرده است و سفر نخست وزیر به آمریکا نه تنها سودی برای عراق ندارد  و چه بسا می تواند دستاوردهای معکوسی برای این کشور داشته باشد.

از سوی دیگر باسم خشان نماینده مستقل پارلمان عراق نیز گفت: فساد در نهادهای مختلف دولت باب های زیادی دارد که باید برای مبارزه با فساد به آنها توجه شود اما دولت هیچ اقدامی در این زمینه نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستمدار عراقی: طی چند ماه نخست وزیری الکاظمی چیزی جز تعلل ندیدیم

سیاستمدار عراقی: طی چند ماه نخست وزیری الکاظمی چیزی جز تعلل ندیدیم