مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-23پزشكي

ویژگی های عجیب و خطرناک موج جدید کرونا در پاییز


دیروز موارد ابتلای روزانه کرونا در کشور رکورد زد و همزمان دورکاری یک سوم کارمندان لغو شد که این اقدام موجب افزایش موارد ابتلا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، «رکورد شکنی ابتلای روزانه در کشور»، خبری ناگوار که روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آن را اعلام کرد.

به گفته سیما سادات لاری بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، 3 هزار و 712 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی و یک هزار و 817 نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 429 هزار و 193 نفر رسید و به طور حدودی هر 2.

5 دقیقه یک نفر به کرونا مبتلا شده است.

آمار مرگ و میر بیماران کرونایی هم دست کمی از آمار مبتلایان ندارد و شاهد روند صعودی فوتی‌های کرونا هستیم و در 30 شهریور پس از یک ماه، رکورد فوتی‌های کرونا شکسته شد و بر اساس آمار اعلامی وزارت بهداشت 183 نفر قربانی ویروس منحوس و مرگبار کرونا شدند.

استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های عجیب و خطرناک موج جدید کرونا در پاییز

ویژگی های عجیب و خطرناک موج جدید کرونا در پاییز